torsdag 16 oktober 2008

Jaa ni... Just nu sitter jag här framför datan och lyssnar på Petter (ironiskt nog är det låten "Det går bra nu"), fast jag satt nyss och pluggade till no-provet faktiskt, meeen jag gav upp för jag fattade 0 av mina anteckningar.

Men där har jag iaf skrivit att man "byter" skelett var 10 år, HUR går det till? Vart tar det gamla vägen?

Och dom vita blodkropparna, hur kan dom vara "säkerhetsvakter" i kroppen? Kan dom tänka eller? Är dom som små poliser som står där inne i kroppen och håller alla onda bakterier borta?

Och påtal om poliser, i helgen va det inbrott på skolan och dom snodde lite allt möjligt så poliserna va på skolan och kollade. Och såklart kommer dom in i vårat klassrum och pratar (eller snarare skriker) och fotar massa, och när kom dom? Joo, när vi hade engelskaprovet såklart! Så jag och Linn börjar skratta och jag ropar till dom att dom stör oss, men jag tror inte att dom hörde, eller så hoppas jag det. Sen när dom hade gått sa Lotta att hon typ hade sagt åt dom att hålla koll så att vi inte fuskadeX'''D

Men ha det gött nu allihopa (om det finns några "allihopa")!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar