torsdag 23 oktober 2008

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men det är faktiskt inte för att jag har varit lat utan för att vi har så j-vla mycket prov och läxor just nu!
Men iaf...
I tisdags fick jag, Bella, Jolin och Gabbis intervjuva Terry Evans till skoltidningen:D
Det var riktigt spännande (trots att jag inte tror på andar) och jag fick lära mej mycket.
Och något som är ännu roligare är att vi har allt inspelat...!
Jag var även på centrum på kvällen och när jag kliver in där så sitter Terry och hans tolk där och så fort hon ser mej vinkar hon *sotlt*
Sen går vi fram och då ställer Terry sej upp och hälsar på oss, han säger även till mamma och pappa att jag är interlligent och ställde mycket smart och bra frågor och så tyckte han att dom borde vara stolt. Jag tackade och sen gick vi in och satte oss bakom Amanda.
Framme på scenen står ett bord, två stolar och typ 3 ramlösa-flaskor.
Så då lyckades jag komma med en smart kommentar
-"Ska han bara sitta där framme och dricka ramlösa eller?"
All min smarthet gick nog åt till intervjuven.
Men det var väl allt om det, typ hejdå då:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar