tisdag 9 december 2008

Prov

Hade matteprov(B-delen) idag och det gick ju, eum.... bra? Eller så inte. För att räkna ut hur mycket längre en person hade åkt i en karusell så tog jag typ radien gånger radien gånger pi, vilket är 110% FEL. Men Anna får sej nog ett gott skratt när hon ser det.. Imorron ska jag till doktorn och ta nån stelkrampsspruta eller nåt, men det blir nog inget av med det eftersom jag är förskyld... Jag och Jolin ska även gå till 9:ornas nobelmiddag och fota lite till skoltidningen. Men hur coolt kommer deras middag se ut om man jämför med Terry Evans och Petter intervjun? Men spela roll, vi missar idrotten så det gör inte så mycket. Eftersom våran idrott ser ut såhär:
85% Volleyboll
5% Bandy
5% Bollsporter där det gäller att kasta bollar på varandra
4% Konditionstest m.m...
1% Något annat (vilket har hänt ca: 3 ggr iår)
Dom sistnämnda är roliga och bandy är verkligen superkul! Men volleyboll är det värsta som finns! Jag kan inte ens slå på bollen utan att få ont i handen... Nää fy för det!
Men nu ska jag sova, eller iaf försöka...
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar