torsdag 18 december 2008

Hejhopp

Jag fick mina betyg idag och ojojoj vad nervös jag har varit! Första betygen för den delen också. Jag var väl liiiiiite besviken på några menmen, G i alla ämnen. Utom matte och idrott då för där hade jag VG!
Jag kan knappt förstå det! VG i idrott! Så det lönar sig alltså att vara med och försöka allt vad man kan.
Och på pappa lät det som att han var stoltare över att jag hade det i idrott än i matte, fast sen så ändrade han sig och sa att det var bra att ha det i matte oxå...


Men bäst av allt idag är att det är JUUUUUULLOOOOOOOV!!!!!!!!! Shit vad skönt det ska bli att bara slappa och ta det lungt i 3 VECKOR!

Imorron är det tänkt att jag ska baka julgodis, och så ska jag göra en snögubbe eftersom det är ju ett måste nu när det snart är jul:D

Här kommer 3 dagar som du absolut inte får glömma bort.
Julafton - 6 dagar
Nyår - 14 dagar
Min födelsedag - 36 dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar