tisdag 20 januari 2009

...

Idag har det varit en sån där dag som man helst vill slippa...
Dryg dag i skolan, prov på syror och baser (H2SO4---> H+ + SO4-, ACl, H+, OH-, ja ni fattar poängen) och så 30 glosor i engelska...

I vanliga fall har jag lätt för att få in allt och det brukar gå snabbt,men nu vill mitt huvud inte fungera.

Jag är trött och orkar inte göra något, och när jag väl försöker plugga så går det bara inte! Allt åker ut ur skallen innan det ens kommit halvvägs in!

Det är sjukt jobbigt och jag känner bara för att gå och gräva ner mig långt under snön... Men sen såg jag att jag fått en kommentar av Ramo (AFC), vilket gjorde mig gladare, så jag skit i att gräva ner nig;P

Nu ska jag göra ännu ett tappert försök att plugga lite glosor, för ni vet "måste plugga gloser, annars blir man loser"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar