torsdag 15 januari 2009

Opps I did it again....!

Min kväll har inte varit speciellt intressant...

Just nu sitter jag och lyssnar på Petter och AFC och såhär låter det: 3 år tillbaks när jag åkte runt landet... alla ni där bak släng upp en hand... grabbar blir vi kvar? ska vi hem sen?... fresh är en dag med min närmaste krets... som dissar vår ort...

Jaa, det är så det låter här hemma nu, vilket mina föräldrar inte tycker är såå kul dag ut och dag in.

Efter maten kom jag på att jag skulle läsa på engelskaläxan som vi har tills imorron, men vart ligger boken då? Joo, i skåp nummer 81 i plugget.
Så det kommer väl gå som det går...

Föresten, om en vecka fyller jag 15, det betyder att jag får köra moppe och jaa... massa annat. MEN det betyder också att jag är straffmyndig, vilket inte är lika kul. Och så kommer jag ju inte vara fjortis längre.

Hejsvejs

2 kommentarer:

  1. Haha, då bli du BYXMYNDIG!! Bara för att du inte törs skriva det :P
    Andrea, du kan vara fjortis ändå ;D

    SvaraRadera
  2. Du har bra musiksmak iaf.
    Njut av att va tonåring så länge du kan...

    SvaraRadera