tisdag 22 juni 2010

En helt vanlig dag i Andreas liv.

Under det här dygnet har det hänt en hel del spektakulära saker:

* Jag har – iklädd limegröna Foppatofflor, en XXL-tröja och ett par gigantiska Rosa Pantern-kallingar – rusat ut på gården inatt runt klockan halv ett för att skrämma iväg två gigantiska lappugglor som försökte äta upp grannens katt.

* Jag gick upp klockan 07:15 – prick!

* Jag har promenerat 8 kilometer – bara för att!

* Jag har även pratat med både Sven Wolter och Kim Anderzon.

* Jag skjutit med luftgevär.

* Jag gjorde.......

Okej, det var visst bara fem extraordinära och spektakulära saker, men det är mer än vanligt.

Imorgon kommer halva tjocka, feta släkten hit för att fira födelsedag... Men det bryr väl inte ni er om? Precis, det var ett helt ointressant tillägg. Stryk det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar