onsdag 18 augusti 2010

Det går åt helvete i alla fall..

Inte för att låta deprimerad eller så, och klaga ska jag inte göra - jag mat på bordet, vänner och föräldrar som älskar mig, och allt med mera.. Men vad fasen?

Jag är ganska realistiak i mitt tänkande, men nu börjar jag tvivla på om det faktiskt sitter en liten ettrig gubbe med vitt skägg där uppe bland molnen – vars enda uppgift är att driva med människor.

Jag håller precis på att flytta hemifrån och att få plats med mina ägodelar mitt rat på 43 kvadrats lägenhet – det borde vara tillräckligt med problem. Men icke sa nicke – nu ska den där lilla mannen komma på ännu mer elakheter: Varför inte förstöra hennes mobil? tänkte han säkert och artig som jag är på tackar för det! Jag har alltid älskat att smsa med.. tegelstenar.

3 kommentarer:

  1. Jag vill också flytta hemifrån om två år. Till Stockholm, men ja, då måste man ha en bostad.

    SvaraRadera
  2. Lycka till att hitta en bostad i Stockholm till ett överkomligt pris.

    SvaraRadera
  3. tegelstenar är fina :) jag samlar på sådana hihi. och nej pippis guldpengar är härligare! :D

    SvaraRadera