onsdag 15 september 2010

Sverigedemokraterna. . . .

Att jag ens skriver om Sverigedemokraterna är något som är aningen pinsamt. Men eftersom syftet är gott så förlåter jag mig själv..
Idag hade jag ett långt, men inte allt för givande, samtal med ett gäng politiker från Sverigedemokraterna som befann sig i Östersund.

Ganska intressant att de påstår att de är "det minst rasistiska partiet", att reklamfilmen endast var för att väcka uppmärksamhet och att invandrarna själva väljer att placera sig i ghetton.. Tyder det på att de har humor eller på ren svenska är snurriga i bollen - det får ni själva avgöra.

Mer intressant var det att det var fyra, vuxna sverigedemokrater som med alla taggar utåt "argumenterade" mot en 16årig tjej. Lite kul tycker jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar