fredag 5 december 2008

Aj!

Så, nu sitter jag här i min ensamhet och vet inte vad jag ska hitta på.

På skolan var det ju roligt som vanligt.
4 prov nästa vecka,
KAN DET BLI BÄTTRE??
Fast det är ju iaf lov snart, dvs JULlov.
Julen är bäst, och som pricken över i:et så är det dessutom LOV.
KAN DET BLI BÄTTRE??
Förutom mina älskade prov så kan det inte det för dom tar ju lätt priset


Men det har inte hänt så mycket intressant idag... Joo, när jag tänker efter så har det ju de!
  • Alla på +eng gömde sig på proffsiga ställen medans Lotta var ute och pratade med nån, SMART!
  • Linn har varit hos mej och vi var om möjligt mer knäppa än vanligt! Omöjligt, tänker ni. Fullt möjligt, säger jag!
  • Ellinor har bitit mej i huvudet, så det blir stelkramspruta på onsdag.
  • MIN ROBIN HAR ÅKT UT UR IDOL!!!!!! Så nu ska jag deppa ett tag.'


Nää, nu måste jag sova för jag ska upp kl 9 imorron för att handla julklappar till allt folk.

Höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar