lördag 6 december 2008

HahaX''D

Dagens top 3 av roliga händelser:

  1. Jag slängde ut en godis genom fönstret.
  2. Britney Spears sa att hon var smart på TV
  3. Simmaren åkte ur Stjärnor på is

Okej, jag måste erkänna att mitt liv låter lite tråkigt just nu. Men det är ganske roligt änså. T.ex. när jag slängde ut godisen genom bilfönstret så såg pappa så himla rolig ut. Så då fick jag mej minsan ett gott skratt, som till och med varade i 30 minuter.


Okej, mitt liv är väl inte det roligaste om man ser på det på det här viset. Garva åt att man slänger ut en godis likosm?


Men barnen i Burundi, dom har det svårt dom!


Men nää, nu ska jag kolla på stjärnor på is och heja på Jesper eller Markus. Her inte bestämmt mej än vilken jag ska heja på, båda är ju sååååå duktiga:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar