lördag 27 december 2008

Idoler överallt

Jag, mamma och pappa och Nilla va i Sundsvall idag och kollade på Robin B,Kevin, Alice och Danny. Sjuktkul!
Och så fick jag autograf av alla och kram + "Fan-foto" med Danny och Per(Per var en som följde med Danny, tror vi i alla fall) .
Vi pratade även med han ett bra tag och tydligen skulle han (och "hans" band) släppa en skiva om några månader. Vi får hoppas att allt går bra för han och om han blir känd så var vi bland dom första:D

Vi lyckades även få Peter's(en av vakterna som troligtvis hette det) autograf.

Jag ska försöka att lägga ut bilder och filmer från dagen nån dag, men vi får se hur det blir med det. Jag brukar inte vara så bra på att uppdatera.

Men vi hörs! //Andrea, som skriver världens minst lästa blogg.

1 kommentar:

  1. Nä, jag tror vi ligger lika på den där fronten med läsare :O
    Men fyfan vad sjukt kul det var idag!

    SvaraRadera