torsdag 29 januari 2009

Döden

Jag har legat totaldäckad i influensa sen i söndags och jag kan då säga att det inte varit speciellt mysigt. Det kändes seriöst som att jag skulle dö... Men jag är ju tjej så jag överlevde.

Ena sekunden mådde jag skit, andra sekunden var jag bättre och sen må lika dåligt igen.

Jag gjorde även det stora misstaget att tala om för mamma att jag mådde bättre (dvs, jag mådde bra för kanska 5 sekunder)

Såhär beskrev mamma mig då:
"Ena stunden skulle du utan att tveka kunna sticka en kniv i hjärtat på din mamma och pappa, för att sedan påstå 20 sekunder senare att du mår bättre!"

Nu börjar jag i alla fall bli bättre och är förhoppningsvis helt frisk tills på söndag...

Snart ska jag försöka få till ett kul inlägg, snart...

1 kommentar:

  1. Nej, men var trist! Krya på dig!
    Men vad äre med just söndag då?

    SvaraRadera