söndag 25 januari 2009

Host och harkel

Nu har jag en fruktansvär huvudvärk, hosta, febervärk och ont i lungorna, kan det bli bättre? Tveksammt...

Det jag är mest orolig över är att det ska vara en lunginflammation på gång för jag oftast blir illamående om jag inte får pencilin i tid.
Der är eftersom jag har astma som det nästan alltid komma en lunginflammation precis när man tror att man håller på att bli frisk från förskylningen.

Så jag får se hur det blir med skolan imorgon. Jag blir väl inte precis ledsen om jag måste vara hemma, men jag är faktist hellst frisk.

Jag håller även på att beställa några skivor från CDON, men jag har fått beslutsångest och vet inte vilka jag ska välja... Dom jag är säker på är AFC - Varje dag är löning och Snook - ÄR.. Snooks skiva ingår i någon kampanj där det är 2 för 69 kr så nu är frågan om jag ska ta Timbuktu -The Botten Is Nådd eller W.d.m.d.

Sjukt tråkigt inlägg jag vet, men har man tråkigt så blir det väl såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar