måndag 16 februari 2009

Sömnbrist och kyla

Klockan är halv 10 och jag är redan påväg till sängen för en natts sömn.
Det ska bli skönt att komma i säng i tid för en gångs skull eftersom jag har varit extremt trött idag. Men det var när mina vänner frågade varför jag var så tyst jag insåg att "shit, jag är ju trött".
För ni som känner mej vet att jag inte är den som är tyst, till och med när jag sover pratar jag...

Idag hade vi Elevensval i plugget och jag va i backen och åkte... Det blev dock bara ett par åk eftersom det är så sjukt kallt! brrr....

En annan kul grej i backen är att det är massa turister, saken i sig kanske inte är så kul, det är nämligen när nybörjarna ger sig ut i ett skogsspår. Jaa, ni kan ju räkna ut hur det kan se ut.

Men, nu ska jag inte sitta här längre, annars blir det ju inte så mycket gjort angående min plan. God natt

1 kommentar:

  1. hALLOJS!
    Jag når icke Nils...kan du?
    Mina blogg kommentarer där blir bara utskickade!
    Hans busskort finns på busstationen, öppet mellan 12,30-14,30 (tror jag det var)
    /El Mentore

    SvaraRadera