fredag 27 februari 2009

Åre=D

SPOOOOORTLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon kommer det bli så jäkla gött. Varför? Jo, jag och Julia ska åka slalom/snowboard i ÅRE...! Själv så har jag aldrig åkt slalom där, men jag var faktist på slalom VM där för några år sen. Så det ska bli riktigt kul!

Idag hade vi avskedsfest för Carina (lärare) eftersom kommunhelvetet ska flytta henne till en annan skola (förskolan-5an). Men jag tror hon blev glad över tavlan med bild på klassen + massa smarta (och fina) hälsningar som vi i klassen hade fixat och fikat.
Men ojojoj vad less man blir när dom sparkar eller flyttar på dom få bra lärare som fortfarande finns kvar. Så Carina, du kommer bli saknad!

Idag åkte även mina söta, underbara och coola kusiner hem vilket kommer bli tomt... Båda har blivit riktiga slalomproffs och Jessica (5½) åker helt själv nu. Som sagt, bara man vill så kan man. Linus (3½) åker fortfarande med sele men är jätteduktig på att svänga och bromsa han också. Så det dröjer nog inte länge förän hans sele också åker av.

Ikväll var jag, Linn, Nils, Amanda + nååååågra till i Sprickan på "party".
Och shit vilket röj det var! Eller så inte, så jag tycker nästan synd om A och dom andra som höll i det hela för det var max 20-25 pers. Men jag lessnade i alla fall efter 2 timmar och drog hem, för man måste ju vara utvilad tills imorgon. (:

Så ser ni några som kör 8:or runt er så är det bara jag och Julia;P Nää, nu är det slut på kaxighet, hejhej...

"Bättre att slå huvudet i en vägg en att inte använda det alls!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar