lördag 28 mars 2009

Göra innan jag dör listan

Jag har några saker som jag ska göra innan jag dör. Det är sådär små onödiga saker som jag ändå känner att jag måste göra... 5 topp på såna saker är:
* Köra fyrhjuling till Stockholm (ca 60 mil)
* Hoppa fallskärm
* Kissa i en pissoar
* Se AFC live
* Åka slalom i Alperna
Jag vet egentligen inte varför, jag måste bara göra det helt enkelt..

Ikväll ska jag till Stadshuset i Sundsvall och kolla på Petter med Jolin. Det kommer bli sjukt kul! Och jag tror faktist att Jolin är mer hyper över det hela än vad jag är. Fast sist jag såg honom var jag ju så sjukt nervös så det inte fanns ord för det!
Fast, det är ju i och för sig skillnad på att se någon på en scen och att sitta i samma rum för att intervjua personen.

Ha det bra,

2 kommentarer:

  1. JAG KOMMER ATT VARA SUPER HYPER MOHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
    INGEN KOMMER ATT HÖRA MUSIKEN
    FÖR ATT JAG SKRATTAR HAHAHAHHA

    SvaraRadera
  2. Fallskärm skulle jag aldrig våga.
    Pissoar e inget att hänga upp sig på, du har inte missat nåt.

    Klart du kommer se AFC live!

    SvaraRadera