fredag 17 april 2009

Dumma Idas felX'D

Jag har fått denna utmaning av: www.musikstopp.blogspot.com, Ida Wiktorsson.
Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag är livrädd för senila gamlingar, varför vet jag inte. lastbilar som alltid dyker upp när jag går till bussen, kan mycket väl vara efter att vi var nära (och då menar jag NÄRA) att frontkrocka med en lastbil. och så galna små barn som inte håller koll vart dom åker i backen, allvarligt! Hur många gånger har dom inte varit nära att köra in i en?

2. Jag var på Yran (Storsjöyran) första gången år 2000 (tror jag det va), då var jag ett stort fan av Markoolio och kollade på honom. I sommar blir det också Yran, denna gång är det Petter som ska ses=D

3. Om jag ger mig in på något så är det inte halvhjärtat, utan till överdrift. MEN, om jag testar något och inser att det inte är min grej så skiter jag i det helt. Alltig i mitt liv är antingen svart eller vitt, överdrivet eller så finns det liksom inte.

4. Mitt drömyrke är journalist. Just nu har jag gett mig tusan på att jag ska söka till Media, vart har jag ingen aning om. Jag är ju bra på att prata så det kan ju vara något för mig. Men jag kan ju mycket väl ändra mig och bli diplomat eller något.

5. Jag är som olyckan själv och har till och med fått ett "klippkort" på Sollefteås sjukhus när jag själv bor i Jämtland. För ca 5 år sen fick jag ett lifthjul (sitter på "stolparna" i slalombacken och vägde 8-10 kg) i skallen från ca 7-8 meters höjd. Jag har min hjälm att tacka att jag lever idag=D

6. Jag har en enorm prestationsångest. I skolan är det samma sak med prov och allt sånt... Som tex i 2-3:an oroade jag mig för 5:ans nationella prov. Men se, dom gick ju bra. Så jag oroar mig alltså mycket i onödan och är nervös över småsaker.

7. Jag fullkomligt älskar hiphop! Min första Petter-skiva (God Damn It) köpte jag i sommras efter att jag mötte Petter på stan. Konstigt, jag vet, men jag är glad att jag gjorde det. Jag hade hört Goda dagars magi på en bland-cd (och SÅKLART Så klart mm..) innan och älskade den låten, så varför inte köpa en skiva?

Jag utmanar Pernilla Halvarsson, och jaa.... alla andra som pallar=D

1 kommentar:

  1. Meen, så jobbigt :O Kanske gör det senare, nu har jag varken tid eller ork att görat :P

    SvaraRadera