söndag 19 april 2009

The end...

Japp, imorgon börjar det igen... Skolan...! Fatta vad det suger! Man blir bara så less på allt. Visst att man går i skolan. Men alla läxor och prov, nej fy! Jag vill gärna ha liite fritid...!

Men i alla fall, på lovet har det inte hänt såå mycket, men jaa... lite:

* Slalombacken stängde på tisdagen, SUGIGT! Ett påsklov utan slalom är som en sommar utan bad och sol! Fel alltså!

* Jag slutade äte godis veckan innan lovet (fram till sommarlovet). Den ni! En påsk utan godis! Jag är stolt över mig själv...

* Jag har varit på Drakborgen (lekland), där kom jag fram till en sak: barn är värsta ego!

* Studsmattan är nu framme. Studsmatta och tussilago är bra tecken på att våren är här.

* Det har även skickats flaskpost från Hängbron till Daniel, det ska tilläggas att han bor uppströms... Så vi får ju se hur det går. Men om någon ser en cola-flaska med en bit toapapper i så är det troligen vårat.

* Det har även blivit somliga sportaktiviteter under lovet: brännboll, fotboll, cykling, skateboard, fyrhjulig (JAA! Det räknas som sport..!), några promenader i bla lera och säkert massa annat också.

* + att jag har grävt i sandlådan med en kompis (förklaring kommer senare i veckan!)

* Jag har också hunnit med en dag i stan då jag köpte massa onödigt, bla 2 cd-skivor, Timbuktu & Mange Schmidt, och jaa, jag är en sån som KÖPER alla mina skivor! Man måste ju se till att artisterna får lite pengar liksom... Och så köpte jag en turkos 8XL-tröja (även här kommer en förklaring lite senare i veckan)

* Samt, att jag har hjälpt en kompis att flytta. Det känns tråkigt, det kommer bli så tomt utan dig nu!

Så okej, när jag tänker efter så har jag väl hunnit med ganska mycket under lovet. Men jag tycker att jag borde hunnit gjort något mer, något extremt coolt eller något. Men det får väl även det vänta till sommarlovet.

Nu ska jag räkna ner dagarna, timmarna och minuterna till sommarlover... Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar