torsdag 23 april 2009

Yrken som jag inte bör satsa på....

Idag var vi på någon sorts Teknik-dag. Det innebar att vi besökte 2 industrier (Zepro & Fiab) och BTS (Bispgårdens tekniska skola, även kallad "J!" nu), och maten vi fick äta på hotellet ska vi inte ens tala om hur mycket godare den var än skolmaten vi får.

Men det var typ jobbig...! Inte för att det var jobbigt så, utan grejen var att jag knappt fattade ett ord av det dom sa, platskärmsmaskinen och Gud vet vad. Teknik är uppenbarligen inte min starka sida.
Så det gällde alltså att le på rätt ställen, se glad ut och nicka lite då och då i hopp om att det skulle se ut som att man fattade.

Jag kan nu stryka tekniker får min yrkeslista.

Men annars så händer det inte så mycket nu här i Byn som Gud glömde och mitt liv rullar på som vanligt.
Ha ett fortsatt trevligt liv och om det inte är så trevligt nu, eller någon gång kanske, så hoppas jag att det blir bättre snart =D
//Andrea, teknik-tjejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar