torsdag 29 oktober 2009

Expressen, inte Aftonbladet, Expressen!

Hejhopp!
Okej, det där var nog världens töntigaste start på ett inlägg. Men så länge jag inte skriver "azzåw heei bloggen. Jag har ba tiep inte pallat blogga azzå, mm!" så är det lungt.

När jag var och praoade på Expressen med Jan-Erik så fick jag skriva 3 artiklar och ta 2 bilder som var med i lördagens tidning. Jag lovade El Mentore att lägga upp dom, så här är dom (tryck för större bild):






Annars så bar det bland annat av till Karlstads NGKrace med massor av sk kändisar. Och det var en verkligen upplevelse att se personer som hockeylegenden Jörgen Jönsson, Room Service-snickaren Mattias Särnholm och såklart rallykungen P-G Andersson ge gärnet i folkrace.

Expressens egen motorjournalist Jan-Erik Berggren och Aftonbladets motor- och golfjournalist (motor OCH golf! Inte för att jag är så fördomsfull, men den blandningen är nog inget jag hade tippat på.) Johan Linderstam tävlade även dom, mot varandra givetvis, och vinnaren blev Jan-Erik. Bästa tidningen, bästa föraren, hehe. Men om jag får säga det själv så var Johan riktigt trevlig, trots att även han höll med om att jag skulle "lära mig älska telefonen".

En annan färgstark person som var "Crazy Mike", som kör Pro Superbike för Suzuki. Säkerligen kan räkna ut att han är galen, och även att han är pratglad. Speakern fick nästan slå ner honom för att få tillbaka mikrofonen och om man hörde ett "mohaHaHAHA..!" så visste alla vem det var som pratade

Men, praoveckan var alltså helt underbar och utan tvekan den bästa platsen jag varit på. Härlig omgivning, roliga arbetskamrater, grym handledare, Nike&Tove/världens underbaraste barn, trevliga resor, härligt, härligt. Tack till er ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar