söndag 29 november 2009

Och där kom väggen..... igen?

Inatt vaknade jag av att jag var kissnödig, så jag gjorde som indianerna och bestämde mig för att gå på toa. Allting är kolsvart och på väg ut ur mitt rum krockar jag i full fart in i dörren. Jag skakar på mig men tänker inte mer på olyckan och fortsätter vidare, till nästa hörn. Håller fortfarande full fart och krockar rätt in i en kartong, AJ! Hmm.. jag bestämmer mig nu för att tända lampan och fortsätter framåt.

Efter mycket om och men lyckas faktiskt komma fram, jag sätter mig ner och känner hur hela rummet snurrar. Det svartnar för ögonen och ett irriterande pipande ljud hörs, jag lägger huvudet i händerna och tänker Shit! Nu svimmar jag!. Sakta börjar ljuset återkomma och pipandet försvinner, Tack gode gud! mumlar jag och gör det jag egentligen ska göra på inne toan. När jag är färdig reser jag mig upp och innan jag vet ordet av snubblar jag till och tippar in i väggen framför mig med huvudet före.

Nu finns det säkert många frågor.. Gjorde du illa dig? Vad hände sen? Hur lyckas du? Kom hönan eller ägget först?
Vem bryr sig? Jag lever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar