måndag 30 november 2009

SHIT! Det hade jag helt glömt!

Förlåt, förlåt! Jag kan inte förstå att jag har glömt berätta något av mitt livs största händelser! Jag, Andrea iB, har äntligen vuxit och är nu 160cm! 1,6 meter! Det har varit mitt mål i livet, och vad händer nu? Vad ska bli nästa mål? Vinna nobelpris i att prata? Cykla till Gotland? Se AFC live? Dricka mig full på glögg? Kissa i en pissoar?

Det där med glöggen har jag faktiskt funderat lite närmare på.. Tre, fyra? Hur många flaskor behöver egentligen för att åtminstone bli salongberusad? Hm.. Någon som skulle kunna testa? Eller finns det redan statistiska undersökningar? Där har jag något att kolla upp! Återkommer,

4 kommentarer:

  1. andrea ivarens berglund ( markus ) om ingen har sagt det här till dig någon gång så måste jag faktiskt vara den första som berätta det för dig. tyvärr, men det är såhär.... DU HAR HELT SINNESSJUK! :D

    SvaraRadera
  2. Haha vad köper du för glögg om du behöver 3-4 flaskor? Eller är du bara en väldigt tolerant liten norrlänning?

    SvaraRadera