söndag 28 februari 2010

Modo - Färjestad: ..... - 3

Nu ska vi inte ta upp och älta resultatet, det är bara onödigt. Men jag tänkte bjuda på några bilder från gårdagens hockeymatch i Övik:

Som sagt så blir alla glada när de ser mig, eller?

Favoritspelaren Kåberg vickar på rumpan.

Efter flera års tränande av ramsor fick jag äntligen chansen att visa upp min kunskap.

Vissa sover på natten, andra tar sin lur under matchen.


Måål! Jag ställer mig upp, skriker, dansar, jublar, men inser snart det faktum att bara tio personer delar min glädje. Besviket sätter jag mig ner igen, och funderar på vad jag gjorde för fel. Varför dömde de återstående 7100 personerna ut mig?

Han har pucken. Han tar fart mot målet. Han jagas av en vild Modoit. Han... Han... Nej.

Nere i omklädningsrummet. Sorgsna Färjestadare i kalsonger, sorgsna Färjestadare utan kalsonger.
(Sista bilden på Emil är mammas)

1 kommentar: