torsdag 1 april 2010

Framstegens dag!

Idag var det den internationella "framstegens-dag", i alla fall för mig.

1. Jag lyckades lura - sanslöst, otroligt, jättebra ska tilläggas - hela två personer. Jag förklarade att Wargentinskolan hade brunnit ner och offrena svalde det som hungriga, Afrikanska barn. ...... Exakt så vill jag minnas att det var.
2. Jag tog med mig fika och något att sitta på till pimplingen. Jag har varje år svurit på att jag ska ta med mig det "nästa år, nästa år," och i år var det äntligen nästa år - på riktigt!
3. Jag missade inte toan! JAG TRÄFFADE!

Och nu allihopa (Intresseklubbar, skolungdomar, PRO-föreningar, uteliggarnas riksförbund, kungen med familj, regeringen etc. red anm.) anteckna nu för detta är viktigt! Riktigt viktigt! Det är en sån sak som kommer att förändra hela mitt liv, hela mänskligheten! Jorden, universum, allt! Och ni ska få äran att ta del av det. Se en ny verklighet tona fram i horisonten. Det är... Det är....... Äh, jag glömde!
Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar