fredag 14 maj 2010

Tidsinställt inlägg

Jepp, jag försöker mig alltså på ett tidsinställt inlägg. Om nu ser detta så lackades jag kort sagt – men om ni inte ser det vet ni inte ens att jag försökte, så ni får alltså inte veta att jag misslyckades. HA, känn på den va! Men det är i alla fall värt ett försök. Fast jag är inte säkert på att det är lönt eftersom alla mina bloggläsare antingen befinner sig i Göteborg eller Danmark på klassresa. Eller finns det någon annan här som inte har vågat lämnat ett spår efter sig?

Idag är jag i alla fall på tivolit Tivoli (fantasin flödade när det namnet bestämdes) i Köpenhamn om allt går enligt planerna. Förhoppningsvis så är det strålande väder ute och alla är friska och krya. Imorgon ska vi på rundtur i själva Köpenhamn och ..... Nej, nu skiter jag i det här "Idag ska jag bla bla bla" som ingen faktiskt bryr sig om. Det är tråkigt och intetsägande helt enkelt och det finns ingenting alls i det jag skriver som någon förutom jag kan tänkas ha nytta av.

Önska mig en trevlig resa och snälla bloggvärld: Skriv inte för mycket intressanta saker - det vore hemskt att missa alla härliga inlägg om Kissies solariummissbruk, Paows hår, Dessies alla killar och Fokis söta saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar