tisdag 29 juni 2010

Stresspackning 2.0

Imorgon tar jag mitt pick och pack för att bege mig bort mot Värmlands djupa skogar – Höljes med andra ord. Där väntar rallycross EM troget på mig, som det har gjort de senaste fyra åren, både jobb och semester.

Just nu borde det vara stresspackning som gäller, men uppenbarligen så sitter jag här istället och slösar bort dyrbara minuter. Men som det trogna sista sekunden-packaren så får det bli samma visa i år som alla andra år. Jag springer runt som en vimsig höna klockan sju på morgonen och letar efter viktiga saker som måste ner i väskan.

Dagens leende gav för övrigt denna video mig – Zac Efron och Vanessa Hudgens pratar försöker prata svenska.
Jag kanske borde be Tanner visa upp med sina möjliga svenskatalanger så slipper kanske min krassliga engelska låta lika dum.

Jag skriver när jag skriver, och vi hörs när vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar