fredag 8 oktober 2010

Dags för en förändring,

Jag har aldrig lyckats hålla på vinnaren i Idol. Först var det Mathias Siroiney, men han försvann ganska fort ut ur tävlingen. Sen fastnade jag för Robin Bengtsson – men inte heller den gången nådde hela vägen. I fjol blev Jon direkt min älskling, men han åkte ut innan fredagsfinalerna. Då bytte jag efter ett programs deppande till Rabih, som även han åkte ut. I ren desperation tog Eddie över platsen – som åkte ut bara någon vecka senare..

Vart förökar jag komma här egentligen? Jo, att mina favoriter inte är Svenska folkets favoriter. Men i år ska det bli ändring på det! I år ska det gå hela vägen! Min favorit ska klara det här! MIN älskling ska vinna Idol 2010! För nu är jag fasiken trött på att alltid förlora!
Jay, vi fixar det här du och jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar