fredag 8 oktober 2010

Andrea - kl 00:30

I natt vaknade jag och befann mig i ett sånt tillstånd där man är mitt emellan dröm och verklighet. Men i detta fall var jag uppenbarligen mer i drömläget än jag anade.

I alla så vaknade jag till i natt och kunde inte komma på vilket håll jag låg åt i sängen, så jag kände mig om för att lista ut vart jag var. Det jag kände både framför mig och på båda sidorna bredvid mig var det en vägg..
Jag blev mycket förbryllad och började kolla efter klockradion för att få ett hum om hur sjutton jag egentligen låg.

Det var ungefär här någonstans som jag vaknade till på riktigt och insåg vart jag var.
Jag hade ställt mig upp i sängen bredvid huvudkudden och stod där och lutade mig mot hörnet samtidigt som jag slog med båda händerna i väggen och skrek "Aj, aj, aj!"

Nu i efterhand är det många frågor och oklarheter som cirkulerar i mitt huvud och jag är faktiskt lite rädd på riktigt!

Förresten, har någon numret till en bra psykolog kan nu gärna skriva det i kommentarsfältet. Eller varför inte; ta mentalsjukhuset direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar