onsdag 23 september 2009

Bara för att jag inte lyssnar betyder det inte att jag inte bryr mig!

Hej och hallå!
Jag vet att jag är usel på att uppdatera och jag lovar att försöka bli bättre på det och blogga minst 2 gånger i veckan. För det är inte det att jag inte har något att skriva om, jag tänker nämligen dagligen 'Ååh! Det här måste jag blogga om'. Utan nej, jag lider nämligen bara av den allvarliga sjukdomen blogglathet.

I alla fall, så länge jag tänkte passa på att dela med mig av två nyliga samtal:

Nr 1:
Jag: -"Jag har ont i huvudet..."
Lärare: -"Men gå och ta dig ett blåss!"
Jag: -"Eeh...?"
*Läraren går ut ur rummet*
Jag (till kompis): -"Sa hon 'ta ett blåss'?!"
Kompis: -"Hon sa 'ta en rast!'"
Jag: -"Eum, hahaha! JAHA!"

Nr 2:
Kompis: -"Vart ska du praoa då?"
Jag: -"Expressen.."
Kompis: -"Ah, det är tågstation va?"
Jag (med dömande blickar): -"Eeh...?"
Kompis: -"Inte? Men eeh, tidning? TIDNING! ......eller?"
Jag: -"Vet du inte vad Expressen är?? Aftonbladet, Expressen. EXPRESSEN!"
Kompis: -"Jaha, dom med lilla getingen?"
Jag: *Nickar* -"Jaa, vi säger så.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar