torsdag 12 november 2009

Och där kom väggen .... AJ!

För tillfället har jag nog sprungit in i alla tänkbara väggar med huvudet före, både bokstavligt och bildligt. Jag har otroligt mycket att göra i skolan, samtidigt som jag är sjuk. Jippie? För en stund sen slog jag huvudet i bordet av misstag och armen värker som f*n efter sprutan. Jippie? "Histeriskt anfallsbrott" nästa?

Och som om inte detta vore nog så suger vädret också! Det är kallt och lite snö, LITE snö! Vad är egentligen meningen med lite snö? Usch, snö ska det vara mycket av, annars är det nästan (då menar jag verkligen, verkligen bara nästan) onödigt. Fast, allt är bättre än regn och slask, så jag klagar inte.

Sen ska jag försöka utnyttja alla mina väggar, annars är dom bara onödiga. Hm.... Kanske använda dom som bollplank? Måla på dom? Eller varför inte hål i väggen? Jag får se hur det blir med det..

Nu ska jag gå ner och skriva lite om Carl Mikael Bellman, har muntlig redovisning imorgon tillsammans med en kompis! Inte för att jag har något problem med att prata, det är bara det att ... jag vet inte riktigt, det kan vara för att jag inte styr allt själv. Oavsett vad så suger det i alla fall!

1 kommentar:

  1. SV: åh vad kul att höra! blir verkligen jätteglad :) tack så mycket!

    SvaraRadera