måndag 9 november 2009

Stamkund på sjukstugan!

Jo, det känns verkligen så! Jag har varit där 2 gånger under den här och förra veckan, blodprov och få ut grejs ur ögat, och imorgon bär det av igen, för tredje gången!

Jag vet inte, men på något sätt känns det som att jag är någon form av hypokondriker, vilket är riktigt jobbigt. Fast, jag vet att jag inte är det, men andra verkar tro det. Fast, jag är inte en sån person som tar åt mig av andras åsikter. Men imorgon så ska jag vaccinera mig, svinisspruta!

När jag tog svintesten mådde jag sjukt dåligt och efter blodprovet kändes det som att jag skulle svimma. Jag trodde såklart att jag hade blivit känslig på äldre dagar, och därmed spruträdd. Så var det självklart inte, tack och lov, illamåendet och yrslet berodde på det otäcka hej-vi-stoppar-in-en-onödigt-lång-pinne-i-näsan-och-geggar-runt-testet.

Nej, jag känner att jag ska ge en kort förklaring på "få ut grejs ur ögat". Jag hade lyckats få en innåtväxt ögonfrans som skavde varje gång jag blinkade -har hänt en gång förut för ungefär 2 månader sedan-, men nu har Farbror Docktorn tagit ut den. Tackar och bockar för det!

Och hej, nu kom jag på att jag har engelskaprov imorgon, så .... godnatt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar